This page is only available in Dutch.

Green Buildings Congres 2018

Event

  • Aantal bezoekers300
  • OrganisatorCFP Green Buildings
  • ZalenKIT Exclusief

Het CFP Green Buildings Congres heeft op 13 september plaatsgevonden in het Koninklijk Instituut voor de Tropen en had als thema ‘We are the World’. 

Voor de tweede keer op rij werd de Innovation Challenge Award georganiseerd: 40 startups en gerenommeerde partijen presenteerden state-of-the art concepten, producten en ideeën die concreet bijdragen aan het verduurzamen van gebouwen. Op het podium namen verschillende sprekers plaats, waaronder: zakenvrouw van het jaar Aukje Kuypers; Katja Schuurman – over haar stichting Return to Sender; filosoof Ruud Veltenaar en Masai leider in Kenia Ezekiel Katato.

“Iedereen had een wow-gevoel bij binnenkomst”

Rianne Doornink, Business Developer bij CFP Green Buildings 

Aan het woord

Rianne Doornink, Business Developer bij CFP Green Buildings, over haar ervaringen op onze locatie. Een behind-the-scenes inkijkje in de organisatie achter deze dag.

“Het Koninklijk Instituut voor de Tropen is een unieke, aansprekende en bijzondere locatie. Het gebouw was perfect geschikt voor ons congres omdat we zowel een plenaire zaal nodig hadden waar alle gasten tegelijk in konden, als break-out zalen voor de verschillende programmaonderdelen. Het KIT was een goede match met ons congres en sloot perfect aan bij ons thema, waar duurzaamheid centraal stond.

Het congres had een bijzondere sfeer door de unieke details in het gebouw. Ook maakte het indruk op bezoekers. Iedereen had een wow-gevoel bij binnenkomst en was positief verrast.

Ook de samenwerking met het Conferences & Events team verliep heel erg fijn. Er werd met ons meegedacht over de voorbereiding en het verloop van de dag. Geen enkel punt kon niet geregeld worden of was te ingewikkeld. Afspraken werden altijd goed afgestemd en gecommuniceerd. Op de dag zelf was er één aanspreekpunt aanwezig waarmee alles van A tot Z nog eens werd doorgesproken, om ervoor te zorgen dat alles goed zou verlopen. Ook achteraf was de nazorg goed geregeld.”

Meer Events

Alle evenementen