Skip to content

Overige evenementen

eindeloze mogelijkheden

De mogelijkheden voor het organiseren van evenementen op onze locatie zijn eindeloos. Van een groots huwelijk tot een exclusieve filmpremière of een schitterende productpresentatie.


We zijn een officiële trouwlocatie, de grandeur van onze Marmeren Hal vormt het perfecte decor voor die ene speciale dag. De Koningin Máxima Zaal is met 453 vaste stoelen zeer geschikt voor allerlei spotlight momenten, voordrachten of presentaties. Ook rollen we graag de rode loper uit voor filmpremières, theatervoorstellingen of een documentaire festival. Daarnaast vormt ons karakteristieke gebouw met grandioze zalen een geweldige filmset of fotolocatie. We faciliteren grote plenaire sessies, seminars of symposia en hebben kleinere zalen voor workshops, trainingen, lezingen of discussies. De inspirerende omgeving zorgt ervoor dat uw gasten het maximale uit de bijeenkomst halen.

A list of images

Veelgestelde vragen

  • Zit er standaard AV bij de zaalhuur inbegrepen?

    Ja, bij de zaalhuur is standaard audiovisuele apparatuur inbegrepen. Dit omvat een flipover, een scherm en WI-FI. In de Koningin Máxima zaal zijn daarnaast ook drie microfoons en een afkijkscherm inbegrepen. 

  • Wat voor opstellingen zijn mogelijk in de zalen?

    De standaard opstellingen die wij aanbieden zijn theater opstelling, board opstelling, U-vorm opstelling, school opstelling, cabaret opstelling en ronde tafels. Een ander idee? Neem contact met ons op om dit te bespreken, wij denken graag mee!

  • Tot hoe laat kan ik op de locatie een feest organiseren?

    Wij hanteren een eindtijd van 01:00 bij de organisatie van feesten. Deze eindtijd zorgt ervoor dat zowel onze gasten als de omwonenden kunnen genieten van een rustige en veilige omgeving. Daarnaast stelt het ons in staat om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te handhaven en de locatie tijdig voor te bereiden op eventuele evenementen de volgende dag. Bovendien vertrekken de gasten op deze manier op het hoogtepunt van de avond, waardoor het feest een memorabele en positieve afsluiting krijgt. 

  • Zijn er geluidsrestricties?

    Het maximum decibel op onze locatie is 98. Het afspelen van muziek en het houden van sound checks is mogelijk vanaf 17:00 door de weeks. Dit is in verband met de omwonende huurders in ons pand. 

  • Zijn er extra diensten beschikbaar, zoals bloemdecoraties, fotografie, of entertainment?

    Om jou evenement een grandioos succes te laten zijn voldoen wij graag aan alle wensen. Wij hebben zo ook de mogelijkheid voor gepersonaliseerde bloemdecoraties, een huisfotograaf die jouw evenement graag vastlegt en entertainmentopties. Neem contact met ons op om er achter te komen wat wij jou kunnen bieden!

Wilt u meer weten?

Vivien Rutgers
Commercial Manager

Events@kit.nl

Banqueting Folders 2024

Andere mogelijkheden