Online Conferenties & Events
Vergaderingen en conferenties van de toekomst, nu in het Koninklijk Instituut voor de Tropen.
Wilt u een talk show, videoconferentie of webinar live uitzenden op één van de mooiste evenementenlocaties van Nederland, dan kan dit nu! Het Koninklijk Instituut voor de Tropen heeft de iconische Koningin Máxima Zaal omgedoopt tot een ware studio voor diverse doeleindes. De uitstekende akoestiek en sfeervolle ambiance zorgen voor een indrukwekkend geheel.
A list of images
Om te zorgen dat u kwalitatief, highspeed en een naadloze streaming ervaring heeft, zijn wij de samenwerking aangegaan met TSR AV. Hierbij heeft u de mogelijkheid om de stream uit te zenden tot 50 personen in een volledig ingerichte studio.
Met de diverse pakketten die we aanbieden kunnen we een op maat gemaakte unieke ervaring creëren. Wanneer u kiest voor ons, kiest u ervoor om onze impactvolle projecten te ondersteunen vanuit het KIT. Zo draagt u bij aan een duurzame toekomst voor mensen in lage en-middeninkomenslanden, met de 17 Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties in het oog.
Wat kun je verwachten?
- Duurzaam & toekomstgericht
- Iconische Koningin Máxima Zaal
- Volledig ingerichte studio met audiovisuele techniek
- Uitmuntende kwaliteit streaming capaciteit tot 50 deelnemers
- Een landingspagina naar wens voor deelnemers inclusief eigen look & feel
- Supervisor en technical support die uw livestream begeleiden.
Add-on’s
- Streaming voor 50+ deelnemers
- Interactieve chatbot functie
- Aftermovie volledig in stijl van uw brand.
Audiovisuele techniek
Digitale audio mixer, keuze uit: | Basisbelichting systeem: |
---|---|
Draadloze headset | Front- en tegen licht voor opnames en uitzendingen |
Draadloze handmicrofoon | LED verlichting |
Lichtaansturing |
Live stream basis systeem
- Onbeperkt streamen en data gebruik
- Live uitzending
- Online kijker statistieken beschikbaar
- Tablet/mobiel responsive
- SSL Certificaat 100%
- Beveiligde portal omgeving
- 1 maand online opslag voor de opgenomen uitzending (video on demand)
- Privé of publieke chat tool
- (Anonieme) Polling tool
- 1 full HD remote camera.
De locatie
De locatie is te gebruiken voor: video conferentie, ronde tafel gesprekken, virtuele meeting, workshops, podcast, live radio, talk show, product launch en panel discussie.
Maatregelen en Richtlijnen
Annuleringsvoorwaarden omtrent dit aanbod en aanverwante F&B en overige diensten.
Een annulering dient schriftelijk en gedateerd aan ons te worden doorgegeven. Er kunnen geen rechten worden verleend aan een mondelinge annulering. De dag van ontvangst van de brief of e-mail wordt gezien als definitieve annuleringsdatum. De totale reserveringswaarde, gebaseerd op de meest recente schriftelijke bevestiging van de bijeenkomst (inclusief eventuele overnachtingen in het Amsterdam Tropen Hotel) is de basis voor het verschuldigde bedrag voor de opdrachtgever van de overeenkomst.
In geval van annulering van de bijeenkomst is de klant gehouden te betalen:
- Vanaf ondertekenen van contract tot 7 dagen voor ingangsdatum, kosteloos annuleren;
- Binnen 7 dagen voor ingangsdatum, 100% van de totale reserveringswaarde, inclusief hotelovernachtingen (zoals op het moment van annuleren).
Uiteraard houden wij de richtlijnen van RIVM nauwlettend in de gaten en handelen in de lijn met deze. Voor verdere toelichting over de maatregelen op onze locatie en de richtlijnen die betrekking hebben op uw bezoek en uw webinar, helpen wij u graag telefonisch of per mail verder.
Veelgestelde vragen
-
Zit er standaard AV bij de zaalhuur inbegrepen?
Ja, bij de zaalhuur is standaard audiovisuele apparatuur inbegrepen. Dit omvat een flipover, een scherm en WI-FI. In de Koningin Máxima zaal zijn daarnaast ook drie microfoons en een afkijkscherm inbegrepen.
-
Wat voor opstellingen zijn mogelijk in de zalen?
De standaard opstellingen die wij aanbieden zijn theater opstelling, board opstelling, U-vorm opstelling, school opstelling, cabaret opstelling en ronde tafels. Een ander idee? Neem contact met ons op om dit te bespreken, wij denken graag mee!
-
Tot hoe laat kan ik op de locatie een feest organiseren?
Wij hanteren een eindtijd van 01:00 bij de organisatie van feesten. Deze eindtijd zorgt ervoor dat zowel onze gasten als de omwonenden kunnen genieten van een rustige en veilige omgeving. Daarnaast stelt het ons in staat om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te handhaven en de locatie tijdig voor te bereiden op eventuele evenementen de volgende dag. Bovendien vertrekken de gasten op deze manier op het hoogtepunt van de avond, waardoor het feest een memorabele en positieve afsluiting krijgt.
-
Zijn er geluidsrestricties?
Het maximum decibel op onze locatie is 98. Het afspelen van muziek en het houden van sound checks is mogelijk vanaf 17:00 door de weeks. Dit is in verband met de omwonende huurders in ons pand.
-
Zijn er extra diensten beschikbaar, zoals bloemdecoraties, fotografie, of entertainment?
Om jou evenement een grandioos succes te laten zijn voldoen wij graag aan alle wensen. Wij hebben zo ook de mogelijkheid voor gepersonaliseerde bloemdecoraties, een huisfotograaf die jouw evenement graag vastlegt en entertainmentopties. Neem contact met ons op om er achter te komen wat wij jou kunnen bieden!